Reklama FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy     Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Profil Rejestracja Zaloguj  
Forum GPS24 :: Nawigacja GPS :: Monitorowanie Pojazdów Strona Główna
Poprzedni temat «» Następny temat
Autor Wiadomość
Goldi90

Wysłany: 2009-10-11, 22:51   Jaki GPS tani..

Witam,
Nie znam się na tym, a więc piszę z prośbą do Was.
Jaką sobie kupić nawigację GPS

Cena do hmm.. 200zł

Wiem, że mało ale na razie nie chce wydawać dużo pieniędzy bo dużo nie będe korzystał z nawigacji ale przyda się na pewno.

Zastanawiałem się kupić do telefonu ale poradzili mi kupić zwykłą.

Czekam na propozycje itd.

Pozdrawiam

zaza33

Wysłany: 2009-11-06, 13:01   

Też nie jestem za bardzo zorientowana w temacie, ale, że ostatnio szukałam nawigacji dla taty w sklepach internetowych to polecam, zajrzyj na wasserman.pl. To jeden z tańszych sklepów z takim sprzętem jaki znalazłam.
Jeśli chodzi o konkretny model to niestety się nie wypowiem...

DziPi 

Wysłany: 2009-11-22, 19:10   

Najtańsza nawigacja jaka znalazłam to taki Navroad . Myślę, że do Twoich potrzeb spokojnie się sprawdzi,a i nie zawiedzie, bo to dobra firma. Przyznam jednak, że nie zdążyłam przejrzeć wszystkich ofert, ale jeśli chcesz coś jeszcze tańszego to po prostu napisz do sprzedawcy w tym sklepie z prośbą, by Ci podsunął coś niedrogiego. Mają taki wybór, że na pewno nie będą chcieli Ci wciskać produktów, które akurat mają na stanie, jak to się mnie czasem w małych sklepach zdarzało:)

Daremniak 

Wysłany: 2009-11-24, 00:02   

A nie lepiej zainwestowac w odrobine pewniejsza/lepsza nawigacje? Za około 400pln kupisz np TomToma One lub Starter - markowa nawigacja, uczciwe mapy i naprawde niezle dzialanie. Za 200 to kupisz uzywana z biedronki, do ktorej jedynie pirackie mapy beda mialy sens...

DziPi 

Wysłany: 2009-11-24, 10:00